HTML

2010.03.31. 07:07 L.Tomi

Mostanában

No, mivel újabban minden bejegyzésemet kezdhetném úgy, hogy 'bocs h nem irtam eddig', ezért a továbbiakban ezt a részt képzeljétek oda szépen...
Nemrég elhatároztam, hogy szerzek pár új barátot, ezért kieszeltem, hogy bulit csinálok a szomszédoknak, lévén nem valami jó itt a lakóközösség (értsd: nincs). Közöltem is Nathannel a jó (neki inkább rossz) hirt, aztán pedig becsusztattam 1-1 meghivót minden ajtó alá. Na, hát a kb. 30 lakóból összesen 3-an jöttek át, azok akiket eddig is ismertünk. Ennek ellenére jó kis este volt, átjött még Juli meg Dani is, akikkel a Superbowl estéjén találkoztam először, meg Alex, a német kölök. Igy osztottuk az észt éjfélig, a dijnyertes rakott krumplimat majszolgatva, amibe máig nem tudom miket sütöttem bele. Eredetileg cukkinit akartam beletenni, de ez valami más volt... Mindegy, jól sült el a dolog, úgyhogy várjuk a következő bulit, remélem legközelebb más is rendez ilyen balhét.
Nathan komámat dobta a csaja. Múlt vasárnap meg lett neki mondva, hogy én erre, te meg arra. Nagyon nem viselte meg a srácot a dolog látszólag, bár nem sokat tudtam belőle kiszedni, mert ha a videójátékot nyomja, akkor nem tud beszélni közben. És mivel állandóan a videojátékot nyomatja, ezért egészen nehéz vele beszélni bármikor is. Lehet a csajnak is hasonló baja volt vele :)

Az utóbbi időben ezzel a verdával jártam, bár most visszavittem a kölcsönzőbe és majd Zipcarral nyomatom ha sikerül végre a papirokat elintézni hozzá. Amúgy meg alig vártam már hogy visszavigyem az autót, mert valami iszonyatos rémálom itt a parkolás. Állandóan fizetni kell, nem hagyhatod sehol éjszakára az autót, mindenhol időkorlátos a parkirozás, ha reggel kicsit lusta vagyok, akkor tuti hogy ott vár a büntetés amiért túlléptem az 1 órás korlátot. A parkolóőr állandóan ott van ahol nem kéne, ahány büntetési tétel létezik, mindegyikből kaptam az elmúlt 1 hónapban, vagy túl közel álltam a tűzcsaphoz, vagy rossz irányba állt az autóm (!), vagy túl sokáig voltam egyhelyben, mindig volt valami. Viszont itt a tavasz, úgyhogy újra bringával járok, na de milyennel!

Ő a legújabb szerzeményem, a legfaszább bicikli a világon! Persze őt is olcsó pénzért boltoltam a craigslistről. Ezen aztán nincsen pihenés, ugyanis örökhajtós. Lejtőn lefelé még nehezebb vele menni, mint felfelé, mert ellen kell pedálozni, szóval jó kis edzés egy ilyennel közlekedni. Mivel mindenki nevet ad a bicajának, az enyémnek már csak azért sem lesz :)

Csütörtökön a szomszéd gyerekkel Tegan & Sara koncertre mentem, ami hatalmas csalódás volt. A lányok jól zenéltek ugyan, de a koncert a Riverside-ban volt, ami rendesen egy szinház, és mindenki ülve nézte a műsort. A vége felé azért felálltak az emberek, de aki netalán táncikálni mert, azt egyből leintette a biztonsági őr. El se hittem, hogy ilyen létezik, totál béna volt az egész. A két kutyaütő előzenekarról már nem is beszélek, le sem irom a nevüket, mert nem érdemlik meg :) Kidobott pénz volt ez az este, jobban jártam volna ha a youtube-on nézek Tegan & Sarát.
A melóban is történnek dolgok, de arról majd később... na meg öregebb lettem egy évvel megint, ami nem kissé száksz :S
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ltomi.blog.hu/api/trackback/id/tr631883045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása