HTML

2010.02.05. 17:47 L.Tomi

Kalandok a birosagon

 

Orommel jelenthetem, hogy a Tomi kontra Allam ugyben peren kivuli megegyezes szuletett, ugyanis leciganykodtam a buntetesemet 40 dollarrol 17-re, hala a Petrocellit megszegyenito ervelesi technikamnak :) Mint ismeretes, meg december 1.-jen akasztottak buntetocedulat a kolcson Imprezara, ketszer is. Nem nagyon tudtam, hogy hova kell menni a birosagon, ezert eloszor eltevedtem, benyitottam pl. egy "igazi" targyalasra, ahol eppen valami komolyabb szabalysertot izzasztottak, jo moka volt... Hatalmas, 11 szintes epuletrol van szo egyebkent, mar csak ezert is megerte elmenni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ltomi.blog.hu/api/trackback/id/tr91732202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása