HTML

2009.08.03. 05:29 L.Tomi

Költözés megint

Na, hát nem sokáig maradtam Marknál, összesen egy hét sem volt amit nála töltöttem, pénteken átköltöztem ide a lower east side-ra a Summit Avenue-ra. Fasza környék, sokkal jobb, mint Bayview volt, és sokkal közelebb is van az egyetemhez. A lakbér kicsit több, de a fűtésért nem kell fizetni, illetve így a buszbérletet is megspórolom, tehát összességében jobban is járok így, mint ha Marknál maradtam volna. Vito segített megint költözni, utána pedig Nathannel, az új lakótársammal indultam is a várostól délre lévő Burlington közeli Bong Memorial Recreation Area-ba, ahol a haverjaival kempingezett a hétvégén, és meghívott engem is. A helynek kicsit Vésztő-Mágor vagy Póstelek hangulata volt, hehe. Ezen a területen van a környék számtalan tava közük a Vern Wolf Lake, ahol fürödni, horgászni lehet. Ezen kívül túlságosan sokmindent nem lehetett csinálni, elég unalmas volt a hétvége, azt kell hogy mondam. Leginkább egyedül császkáltam a környéken, amíg a többiek baseballoztak  frizbiztek, meg egyéb számomra érdektelen dolgokkal foglalkoztak. Ettem-ittam ingyen legalább :) Éjszakánként prérifarkasok vinnyogtak, a táborhoz ijesztően közel. Ma kb. délelőtt 11-re értünk vissza, gyorsan bementem a belvárosba egy adapterért, mert az bizony a régi helyen maradt, aztán átmentem az egyetemre, haza kellett volna hoznom pár fájlt, kicsit le vagyok maradva a dolgaimmal. Zárva volt, úgyhogy inkább reggel korán bemegyek és befejezem amit kell.

Képek itt:

http://www.flickr.com/photos/40507715@N08/

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ltomi.blog.hu/api/trackback/id/tr711284328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopeda 2009.08.03. 12:53:22

Hé Tomi,
nézegettem a képeket,
miért nincsenek emberek soha az utcán?
zombiváros?
tényleg ott gyárcsák a miller sört?

fromHome 2009.08.08. 09:54:05

Tomikám, írjál gyakrabban :) Bandi & Mutter!
süti beállítások módosítása