HTML

2009.08.09. 02:38 L.Tomi

Hétvége

Nos a szobatársam, Nathan családja megszállta a lakásunkat, órák óta csörögnek-zörögnek, hoztak 3 autónyi cuccot, konyhai felszerelést meg bútorokat, merthogy a srác, akinek a helyére költöztem elvitt egy csomó mindent magával, azokat a  cuccokat pótolták most. Bevallom már egy kicsit idegesítenek, jól ki is fárasztottak, mert segítettem nekik mindenféle szekrényeket meg asztalokat felcipelni a másodikra. Kint meg nagyon rohadék idő van, van vagy 30 fok, de nagyon párás a levegő, mivel egész délelőtt esett. Így most izzadok, mint a ló, ellenben levegőt nem lehet kapni, pláne nem cipekedés
közben. Tegnap délután kezdődött a szar idő, az egyetemről hazafelé már jól megáztam, a biciklin a vizes fékek okoztak pár mókás pillanatot a Farewell Avenue emelkedőin lefelé gurulva. Odáig fajult az időjárás tegnap, hogy egyáltalán nem lehetett semmit csinálni este. Megnéztem volna a Misfitset a Modjeska Theaterben, de nem mertem végül elindulni, pedig egész héten erre vártam. Otthon nem hiszem hogy befizetnék egy Misfits koncertre, de hát ez itt Amerika b+! Tehát maradtam itthon, és megpróbáltam utólérni magamat egy kicsit inkább, tehát ha lógok Neked plakáttervvel, cd-borítóval, vagy weboldallal, akkor mindeképpen reménykedhetsz, hogy hamarosan küldöm :) Na szóval azt hiszem ez a hétvége ezekkel fog telni, de majd mára kieszelek valamit, nehogymár szombaton este itthon üljek. Nathan a szüleinél van a hétvégén, meg amúgy se egy nagy partyarc, velem ellentétben, hehe. Szóval majd feltalálom én magam.

Az egyetemen elkészültek az első prototípusok a CAD-modelljeimből, elég faszán sikerültek. A 3DMD részleg Z-corp gépei nyomták ki őket, szóval egy kicsit többet időztem itt a héten, mint eddig, dolgozik itt egy pár jó arc. Hétfőn megbeszélés a projekttel kapcsolatban, remélhetőleg hamar pontot tehetünk az ügy végére és akkor az év végére mehet is gyártásba a cucc.

Az eheti craigslist-es fogásom egy tahó Casio szintetizátor volt 25 dolcsiért, a következő Dallas felvételen hallhatjátok is hogy mennyire buta, hehe. Készülnek a nóták javában.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ltomi.blog.hu/api/trackback/id/tr451297581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fromHome 2009.08.15. 07:58:32

Nos Tomi, Svédország, Málta, vagy Wisconsin? melyik a legélhetőbb hely??
süti beállítások módosítása