HTML

2009.08.17. 15:32 L.Tomi

koncertek, stb.

A múlt hétvégi szörnyű idő hétfőre továbbállt. Ma már megint esik, de egészen kellemes idő volt egész héten. Voltam pár földalatti koncerten az elmúlt napokban, kezdve a szerdai crust/hc bulival, ahová az annak idején valamiért elmaradt temesvári Ballast-AW buli emlékére látogattam el, ugyanis a kanadai Ballast utódja, a Preying Hands nyomatta a sötét hardcore-t, akiknek sikerült is elcsípnem az utolsó 2 számát. Itt ugyanis komáim a 7 óra az tényleg 7 óra, pláne hétközben. Tehát én 9-kor már túl sokat nem szórakázhattam a szinkópákra. A hely (Garfield house) egyébként valami helyi arc házának a pincéje tulajdonképpen, a címet sehol nem reklámozzák, a helyi arcok mind tudják hogy hova kell jönni. Persze rajtam se lehetett kifogni, megkérdeztem Eric-et, aki a Milwaukeeshows myspace-es oldalt csinálja, hogy merre van a hely. Ericcel aznap később még találkoztam a Y-Not III nevű kocsmában, itt is volt koncert aznap, Sex Pistols/Clash stílusban küldték a zenekarok itt. így az előző buli lekésése miatti csalódottságom okán átgurultam ide, ez a hely egyébként kb. 100 méterre van a házunktól. Kiderült, hogy ez az Eric a Holy Shit meg a Quest for Fire nevű thrash bandákban küldi, mind a kettő elég veszedelmes. Egyébként fasza helyi bandák még a Protestant, a Half Gorilla, meg a Northless, ez utóbbi egy kéttagú sludge/doom/hc büntetés, érdemes őket lecsekkolni. Itteni bandák (voltak) még az Artimus Pyle, a What Happens Next? és a Malachi is, ezek megfordultak már Magyarországon is. Szóval a punkbuliban rajtam kívül most szó szerint csak a zenekarok voltak, úgy látom én tartom el itt ezeket :) 5 dollárom bánta a belepőt, de cserébe ingyen volt az ital a pultnál, a csapos fickó valahogy biztos kompenzálni akarta a zenekarokat a gyér nézőszámért. Az első zenekar, egy helyi banda, igazi büntetés volt, de az aztán következő michigani Virgin Whores úgyszintén, a banda tagjai, de főleg az énekes hatalmas rocksztárnak képzelte magát, pedig a kutya se volt kíváncsi rá, hehe. Valahogy nagyon álságosnak tűnt ez a punkság ennél a zenekarnál. Utánuk jött az olasz Svetlanas, akik orosznak próbálják kiadni magukat. Ez kicsit nevetséges, és igazából szar is volt a zenekar. Az énekes csajszi ijesztő pofákat vágott éneklés közben, nem tetszett. Asszem ők is játszottak már Mo.-n, vagy tévednék? Mindenesetre újra rájöttem aznap, hogy ki nem állhatom ezt a streetpunk stílust, egyszerűen fos. Másnap egy érdekesebb buliba kerekeztem el, persze az első 2 bandát megint lekéstem (8 órakor!), tehát mikor odaértem a helyre (Frank's - egy galéria pincéje), már hangolt a See You Next Tuesday. A hely érdekes, a falakon egy környékbeli arc festményei voltak, aki hiperrealista stílusban fest, fotókról, többnyire utcaképeket. Mindenesetre érdekes volt, legalább 2 zenekar között lehetett nézelődni. A koncerten cigi, pia tilos volt, nem tudom hogy otthon lemenne-e valaki egy ilyen helyre, itt mindenesetre dugig volt a pince. A See You Next Tuesday  ugyebár otthon sem ismeretlen banda, és hát nagyjából azt kaptam, amit vártam tőlük, faszán nyomatták a másfél perces deathcore (?) szerzeményeket 1-2 bunkó sludge témával megfejelve. Egy pár helyen elég nagy káosz volt az egész, csak sikamikáltak a gitárosok, a dobos is inkább kalapált, mint grindolt, de hát ez egy ilyen banda. Elég jól odavágtak mindenesetre, mindenki elégedetten mosolyoghatott a 25 perces buli végén. A zenekarnak egyébként az egyik utolsó koncerje volt, ugyanis csődbe mentek. Furcsa, de úgy látszik amerikában is van ilyen. Hiába a Ferret Music-os háttér, a bandának akkora adósságai vannak a cd és póló gyártásból, hogy nem tudnak több turnét bevállalni. Legalábbis ez a hivatalos sztori. Viszont elmondhatatlanul örültek, hogy egy magyar arc is lement a koncertjükre... Pénteken munka után elnéztem az IrishFestre, most ugyanis az van terítéken a városban. A helyszín ugyanaz, mint az összes többi fesztiválé, sőt,  tulajdonképpen minden ugyanolyan, mint bármelyik korábbi feszten, ami már kb. ötödjére szörnyen unalmas. Az egyetemről mentem 3 ottani arccal. Délután 4 és 5 között ingyenes volt a belépés (amúgy 15 dollár), tehát gyakorlatilag az egész város ott rohamozott ebben az időben. Így sincsen teljesen ingyen, mert a parkolásért így is elkérnek 10-15 dollárt.  Odabent lehetett (kamu) ír kajákat enni, sört inni sokat, meg mindenféle (kamu) ír táncokat nézni a színpadon, és persze költeni a pénzt a shopban mindenféle pólókra meg könyvekre. Hát én nagyon gyorsan meguntam az egészet, nem tudom mit esznek ezen az emberek. Mentem is szépen haza. Szombaton kinéztem Nathan-nel a Wisconsin State Fair-re, na az már egy fokkal érdekesebb volt. Még előző nap szépen bezsebeltem valakitől az egyetemen egy ingyenjegyet, tehát ez szerencsére nem került pénzbe. Na tehát mi is történik egy ilyen state fair-en? Ilyen eesmény évente egyszer van, az egész államból jönnek ide kiállítani, mezőgazdasági gépeket, állatokat, tejtermékeket, stb., stb. Lehet őket adni-venni, közben nyomathatod a junkfoodot ezerrel, egy csomó helyen zenekarok zenélnek, van libegő, malacfuttató verseny, gördeszkapálya, állatsimogató, meg még ki tudja mi minden. Jönnek is családostul a környékbeliek, napi több tízezer látogatója van az eseménynek. Na, legalább ilyet is láttam. Másnap, azaz vasárnap Chicago felé vettem az irányt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ltomi.blog.hu/api/trackback/id/tr791315521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása