HTML

2010.02.05. 06:45 L.Tomi

Vissza a jovobe

Sziasztok mokuskak! Na, visszaterek a blogolashoz, mert nagyon leszoktam rola mostanaban. Szoval 18.-a ota ujra itt nyomom az ipart a jo oreg Milwaukee-ban. Valahogy most nagyon kozelinek erzem a juliusi hazaterest, ugyhogy ezerrel tervezek-szervezek, epitgetem a szep jovot, na de ezekrol majd kesobb :) Szeretnem a legtobbet kihozni az ittletembol, a munkat tekintve is vannak elkepzeleseim, meg lehetosegeim amikkel elni szeretnek, amig kint vagyok.

Felkutattam par magyart is, bar egyelore a legjobb magyar baratom egy nemet srac :) A faterja magyar. Illetve ma talalkoztam Czirjak Miki bacsival, alias Michael Kilmer-rel, aki itt lakik az utcaban es 56-ban, 17 evesen jott el otthonrol a csaladjaval egyutt. Azota Milwaukee-ban el, gyakorlatilag ki sem mozdult innen az elmult 50 evben. A csaladtagok, meg a tobbi magyar szep lassan elparolgott a varosbol, o viszont itt maradt. Erdekes, hogy en tulajdonkeppen tobbet utaztam az elmult 5 honapban, mint o 50 ev alatt az USA-ban, pl. Chicagoban 30 eve jart utoljara... Nagyon baratsagos az oreg, de nagy kope lehetett o fiatalon. Egyebkent teljesen amerikai a ficko, magyarul mar alig beszel, de sok minden erdekli, tudja hogy honnan indult, ezert tiszteli a tobbi nemzetet, nem olyan csolatasu, mint amilyen sok amerikai, hanem nagyon is kepben van a vilaggal kapcsolatban es nagyon orult hogy megkerestem. El is vitt a kedvenc ettermebe, ahol 25 eve minden nap kajal. Majd csinalok mar valami vacsoracsatat itt nalunk, aztan meghivom ezeket a kope magyarokat, ha mar ok nem keresnek engem...

A lakotarsamnak, Nathan-nek, mult heten volt a 25. szulinapja. Kapott tolem egy ocsmany pulovert, meg egy kis tortat, ami persze meg mindig ott rohad a hutoben. Majd lehet hogy egy varatlan pillanatban az arcaba nyomom, az megicsak viccesebb, mintha megpeneszedik ott. Sikerult elrangatni az arcot a Whiskey bar-ba, ahol eloszor jartam, es meglepoen jo hely. Voltunk meg a legendas Safe House-ban is, ami egy titkosugynok-kocsma a belvarosban. A bejarat egy konyvespolc mogott van, a kijarat meg egy telefonfulkeben, ahol egy bizonyos szamot tarcsazva kinyilik egy titkos ajto, es azon lehet tavozni. Belul a fasza dekoracio meg hideghaborus kepek mellett van egy csomo titkos helyseg, meg mozgo falak, meg 'vallatas folyamatban' feliratok, eleg stilusos. Itt is eloszor jartam - mi minden kimaradt eddig... A heten mar Nathan szogalmazta a hetvegi kiruccanast, meg a vegen megnevelodik a gyerek...

Vasarnap meg megall az elet az USA-ban, ugyanis akkor lesz a Super Bowl, vagyis NFL kupadontoje. Amerikaifocirol van szo ugyebar, es vasarnap Miamiban jatsza a meccset az Indianapolis Colts es a New Orleans Saints, utobbi meg sosem nyert Super Bowl-t, elobbi meg eppen harom eve. Persze egy ideje mar mindenki a meccsrol beszel, evtizedek ota ez a legnezettebb adas a teveben es a legnagyobb sportesemeny az USA-ban. A statisztikak szerint Halaadas utan a Super Bowl napjan zabalnak a legtobbet a jenkik, hehe.

Hianyzik a csorompoles nagyon, ezert szerveztem egy bandat. Nekem kell mindent intezni gyakorlatilag, probatermet keresni, stb., de jo moka. Meg regebben talakoztam egy Tony nevu arccal egy koncerten, az o hazanak a padlasan (!) fogunk probalni. Futes nincs, minusz 10 fokban kell pengetni, dehat ez mar otthon is megszokott... Az elso proba meg csak most lesz, majd meglatjuk mire jutunk... a gitaros arccal, Nils-el, ugy tunik hogy egy hullamhosszon vagyunk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ltomi.blog.hu/api/trackback/id/tr431730839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása